2014. július 18., péntek

Újszerű kapucnis fiatalos dzseki 146-152 M-L - Jelenlegi ára: 990 Ft


Nagyon klassz újszerű anyagú (párszor használt) kheki-narancssárga, levehető kapucnis nagylány vagy női dzseki. Méreteit a képre írtam. Címkét fotóztam. Hímzett, ill. rátétvirágok díszítik, két rátét zsebe van ami külön van rávarrva a kabátra deréktájt. Aljába bele lehet fűzni kötőt, amivel szűkíthető igény szerint (jelenleg nincs benne). Cipzáros és patentos is egyben. Télre is megfelelő, mert elég meleg. (A képen én vagyok, úgyhogy felnőttre is megfelel, ám stílusa inkább fiatalos, ezért nagylánynak vagy fiatal asszonynak ajánlom. ) A hátán van egy kis javított hiba (fotóztam). Ha rávasalsz egy matricát mindkét oldalára, akkor még szebb is lehet tőle. Át kell mosni, mert nem mostam át fotózás alkalmával! Szekrényben állt. Nagyon könnyű kabát, kb. 800 gramm a súlya. Nézz szét a többi termékem között, hátha találsz magadnak más téged érdeklő dolgot! Folyamatosan bővül a kínálatom!
Nézz szét nálam, folyamatosan indulnak aukcióim! /Női- és gyermekruhák (lány/fiú) mindkettő, több méretben női (XS-XL-ig), ill. gyermek 62-152-esig. Valamint könyvek, foglalkoztatófüzetek, kozmetikumok, használati, és dísztárgyak, újságok, női magazinok! Csak saját és családom holmiját árulom! Köszönöm, hogy benéztél!
Banki adatok: OTP Bank; postai rózsaszín csekkes befizetés is lehetséges


Jelenlegi ára: 990 Ft

Az aukció vége: 2014-07-18 23:33
. Újszerű kapucnis fiatalos dzseki 146-152 M-L - Jelenlegi ára: 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése