2014. szeptember 29., hétfő

Férfi bőrkabát vastag bőr motoros rocker fazon - Jelenlegi ára: 8 500 Ft

Eladó használt rocker-motoros fazonú (durván vastag)masszív koptatott bőrből készült férfi bőrkabát! Szerintem marhabőr, ilyent boltban már nemigen kapni, szinte ritkaság!
   A bélés sajnos szakadt a zsebeknél, cserére szorul(vagy varrásra) a nyakánál lévő rész szakadt, de én úgy látom, hogy cserélhető, mert duplán varrott a hátsó része, nem szakadt(fotóztam). Kapucnis pulcsival hordva nem látszik... : )
A kabát a címke szerint xl-es de elég szűk(inkább l -es méretszerintem) én 172 cm és 102 kg vagyok épp hogy jó volt rám. Inkább olyan 80-95 kg körüli 165-172 cm magas emberre való! (amikor 85 kg voltam vidáman behúztam a zipp zárt én is...  )  
   Postázom , a mindenkori postai díjszabás alapján, (az ár+pkg. ) előreutalása után.    
      Nézd meg a többi termékemet is, jó licitálást!    


Jelenlegi ára: 8 500 Ft

Az aukció vége: 2014-10-13 18:15
. Férfi bőrkabát vastag bőr motoros rocker fazon - Jelenlegi ára: 8 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése