2015. április 28., kedd

Mexikói Vadjamsz Kivonat gyógynövény kapszula - Jelenlegi ára: 3 200 Ft

2 bontatlan dobozom van. Aki több dobozzal vásárol, annak egy fél megkezdett doboz ajándékba jar! A Mexikoi Vadjamsz csodálatos hatassal van a nőiségre, gyógyit minden női problémát és kifejezetten hatásos klimaxos időszakban is.
TERMÉSZETES gyógynövénykivonat, nem ismert mellékhatása!
Terméktapasztalatok:
Hagyományos felhasználási módok
A jamszgyökeret már a mexikói aztékok és a dél-amerikai maják is gyógyításra használták, többek között reumatikus panaszok kezelésére. Az észak-amerikai indiánok is ismerték és nagyra becsülték a növényt. Asszonyaik értettek ahhoz, hogy hogyan kell biztos fogamzásgátlásra, a testük fiatalon tartására és harmonizálására használni. A férfiak a gumókat kis adagban fiatalítószernek használták. Észak- és Közép-Amerikában régóta használatos menstruációs, petefészek- és szülési fájdalmak csillapítására. Az európai telepesek Észak-Amerikában kólika, reumás és ízületi gyulladásos panaszokra is használták. Gyulladáscsökkentő és görcsoldó hatása enyhíti a fájdalmat, ellazítja a feszessé vált izmokat és lassan elmulasztja a gyulladást. A mai természetgyógyászat vastagbélgyulladásra (kolitisz) és bélfalgyengyülésre (divertikulitisz) is ajánlja. Hosszútávú használata a tartós stresszt is oldja, mivel a mellékvesehormon előanyagait is tartalmazza.
Tapasztalatok a jamszgyökérrel
„2001 júliusa óta szedek vad jamszgyökér kapszulát, 2001 októbere óta pedig csak ezen a módon védekezem. A teherbe esés elleni védelem eddig kitűnő volt. Tökéletesen elégedett vagyok és csak ajánlani tudom. A vad jamszgyökér teljesen biztos védekezési mód mind magam, mind a partnerem számára, akinek a spermája az orvosi vizsgálat szerint különösen termékenyítőképes. Ezen kívül pozitív mellékhatásokat is tapasztaltam: a bőröm szebb lett, a havi vérzések időben jelentkeznek és a térdpanaszaim is megszűntek. ” – M. S. H., Németország
„Mintegy három éve szedek vad jamszgyökér kapszulát, mivel a tablettától olyan komoly panaszaim voltak mint például a magas vérnyomás. Miután áttértem a vad jamszra, a vérnyomásom visszaállt a normális értékre. A vad jamszmal nagyon jó a közérzetem és biztonságban érzem magam. ’ – G. B., Németország
„Hat éve szedek vad jamszgyökér kapszulát. Kezdetben egy hétig erős vérzésem volt, utána normális. A ciklusom most pontosan 28 és 30 nap között mozog, azelőtt rendszertelen volt. Most tisztán érzem a tüszőrepedést, korábban egyáltalán nem éreztem meg. A szexualitáshoz természetesebb lett a hozzáállásom. Nincs többé libidócsökkenésem, migrénem vagy más premenstruációs tünetem. ” – R. Mack, Németország
„2001 novembere óta szedek, egyetlen fogamzásgátló módszerként, vad jamsz kapszulát. A rendszeres szedés kezdetben kitűnően működött, aztán néha elfelejtettem bevenni és teherbe estem. Közel tíz évig tartó tablettaszedés után nagyon sajnáltam, hogy a testemet nem természetes eredetű hormonokkal tömtem. A testem egyből pozitívan reagált a vad jamszra, még a „havim” alatt is rendben és nyugodtan éreztem magam. Még most is hiszek a jamszgyökér hatásában és a szülés után megint ezzel fogok védekezni. A szedés alatt a következőket tapasztaltam: megszűntek az olyan premenstruációs tüneteim mint az ingerültség vagy az evés utáni vágy. Nem görcsöltem és erős vérzésem se volt. Korábban, ilyenkor mindig nehéznek éreztem a lábamat, amióta szedem, ez is elmúlt. ” – H. Fritz, Németország
„Öt éve szedek mexikói vad jamszgyökér kapszulát. Amióta szedem, ritkábban törnek rám hőhullámok, úgy egészében fittebbnek érzem magam. ” -A. Peil, Németország
„2001 májusa óta szedek vad jamszgyökér kapszulát a változó korral járó panaszok enyhítésére. Korábban hőhullámaim, migrénes fejfájásom és látáspanaszaim voltak, ezek azóta nem jelentkeztek. ”- U. Roth, Németország
http: //www. termeszetesfogamzasgatlo. com/tapasztalatok_a_mexikoi_vad_jamsszal. html


Jelenlegi ára: 3 200 Ft

Az aukció vége: 2015-05-07 11:56
. Mexikói Vadjamsz Kivonat gyógynövény kapszula - Jelenlegi ára: 3 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése